Skip to main content
When size does matter!
WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

Winkelwagen

De winkelwagen is leeg

Filters

Zoeken
Merk
Model
Schaal
Fabrikanten
Categorie
Prijs:

Klachtenregeling

Maus Model Cars garandeert dat de te leveren producten voldoen aan de normale eisen en normen welke aan deze producten worden gesteld. Mocht het door u aangekochte product onverhoopt een beschadiging of mankement hebben, dan dient u dit binnen 7 dagen na ontvangst van uw aankoop schriftelijk te melden via email (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) met daarin een duidelijke omschrijving van het geconstateerde gebrek en voorzien van een of meerdere foto’s als aanvulling op de omschrijving. 

Bij Maus Model Cars ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Maus Model Cars binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Als blijkt, dat de kwaliteit van het product (of de producten) niet aan de overeenkomst voldoet (of voldoen), dan kunt u kiezen uit de onderstaande mogelijkheden:

  • De betreffende producten indien in onbeschadigde verpakking en ongebruikt (zie ook artikel 6 lid 2 Algemene Voorwaarden) binnen 14 dagen terug te sturen en te laten vervangen door een nieuw product, mits op voorraad. De kosten van de retourzending zijn voor de klant. De kosten van het verzenden van de nieuwe producten zijn voor rekening van Maus Model Cars. Ongefrankeerde retourzendingen worden permanent geweigerd en zullen weer retour afzender worden gestuurd, de verzendkosten zijn voor rekening van de afzender.
  • De betreffende producten indien in onbeschadigde verpakking en ongebruikt (zie ook artikel 6 lid 2 Algemene Voorwaarden) binnen 14 dagen terug te sturen, u ontvangt binnen 14 dagen nadat Maus Model Cars de retourzending heeft ontvangen, het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden permanent door ons geweigerd en worden weer retour afzender gestuurd, de verzendkosten zijn voor rekening van de afzender.

Mocht de melding van de klacht bij Maus Model Cars niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De producten die worden aangeboden op de Junkyard vallen niet onder deze regeling en daarop is bovenstaande niet van toepassing.